اردبیل؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ استاندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با سرعت عمل مناسبی پروژه‌های عمرانی خود را به اتمام رسانده است که احداث سالن ورزشی منادیان صلح توسط هلال احمر استان اردبیل که با آخرین امکانات روز تجهیز شده، جای تشکر و قدردانی دارد.

خدابخش گفت: افزایش سالن‌های ورزشی در سطح استان اردبیل برای روی آوردن جوانان اردبیلی به ورزش و دسترسی آسان به محیط های ورزشی بسیار حائز اهمیت است که این سالن برای اهداف آموزشی و برگزاری دوره‌های امداد و نجات نیز برای جوانان داوطلب هلال احمر مکان مناسبی خواهد بود.

وی افزود: به دلیل اینکه استان اردبیل یک منطقه گردشگری و مسافر پذیر بوده، ضرورت دارد که بحث امادا و نجات در راه‌های استان اردبیل و مناطق گردشگری مورد توجه باشد که خوشبختانه در این رابطه نیز پایگاه ثابت هلال احمر شهرستان سرعین در محور اردبیل به سرعین، افتتاح شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: روزانه حدود هزار نفر از جمهوری آذربایجان وارد استان اردبیل می‌شوند که امیدواریم امداد و نجات هوایی نیز هرچه سریعتر در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کند که آشیانه بالگرد نیز تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار