کرمانشاه؛

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کرمانشاه با آوای کردی پذیرای بازدیدکنندگان

در غرفه کرمانشاه بهترین دم نوش های گیاهی از ارتفاعات سر سبز استان کرمانشاه از جمله آویشن کوهی برای بازدید کنندگان سرو می شود که به لحاظ خواص دارویی در نوع خود کم نظیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛ رشنو سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:اجرای موسیقی به صورت دو نوازی در داخل غرفه و اجرای گروه حرکات موزون ( هلپرکی) بر روی استیج نمایشگاه و همچنین شاهنامه خوانی به عنوان سنت دیرینه مردم کرمانشاه که شامل شاهنامه الماس خان کندوله ای در خصوص داستان خسرو شیرین است، از جمله مواردی است که بازدید کنندگان از غرفه کرمانشاه می توانند از آن لذت ببرند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، درپایان از رونمایی سیستم اطلاع رسانی هوشمند برای اولین بار توسط اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: کارایی این سیستم به گونه ای است که همه اطلاعات مورد نیاز یک گردشگر را از جمله، تلفن های ضروری، آدرس هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی و ... معرفی جاذبه های استان، فواصل شهرستان ها و استان های همجوار و ... را به صورت پرینت در اختیار گردشگران قرار می دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.