زنجان؛

دستگيري قاتل مرد 30 ساله

رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: فردي كه در اثر مشاجره اقدام به قتل مرد 30ساله با سلاح شكاري را كرده بود در كمترين زمان ممكن توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

دستگيري قاتل مرد 30 ساله
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان و به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " جعفر رحمتي " اظهار داشت: روز گذشته در پي كشف جسد مردي 30 ساله  به نام " م – ك "  در يك دستگاه خودرو پرايد در حوالي روستاي" نيماور" شهرستان زنجان ،پيگيري موضوع در دستور كار ماموران آگاهي قرار گرفت.  
 
وي با اعلام اينكه اين جسد از پهلو توسط سلاح مورد اصابت قرار گرفته بود افزود:پس از بررسي جسد و جمع آوري مدارك لازم فرضيه قتل متوفي قوت گرفت كه در ادامه تحقيقات اطلاعاتي و پليسي يك متهم مرد به نام " ح – م "  در اين ارتباط شناسايي شد.

به گفته رئيس پليس آگاهي استان زنجان  متهم دستگير، كه ابتدا منكر هرگونه جرم بوده و در ادامه تحقيقات با ارائه دلايل و مدارك با اعتراف به قتل  اين مرد 30 ساله اظهار داشت:  حدود چند ماه قبل در ملاقاتي كه با مرحوم داشتم قرار شد بنده طبقه فوقاني منزل پدري خود را به ايشان اجاره دهم و بخاطر همين مبلغ 15 ميليون ريال وجه نقد از وي دريافت نمودم ليكن از آنجا كه واحد مسكوني از سوي مستاجر سابق تخليه نشده بود اين موضوع چندين ماه بطول انجاميد و بر سر همين موضوع  من و مرحوم با هم اختلافاتي پيدا كرديم.

 متهم اين پرونده ادامه داد حدود ساعت 2100 شب مرحوم به منزل ما آمده و در خصوص موضوع اجاره منزل با همديگر مشاجره كرديم كه در اين حين من عصباني شدم و با سلاح شكاري او مورد هدف قرار دادم تا اينكه شناسايي و دستگير شدم. 

رئيس پليس آگاهي استان زنجان خاطر نشان كرد : پرونده پس از تكميل تحقيقات بهمراه متهم تحويل مقامات قضايي شد و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنجان ، قاتل مرد ، 30 ساله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.