اصفهان؛

ستاد بزرگداشت روز شهدا تشکیل شد

جهت گرامیداشت روزشهدا ( 22 اسفندماه) ستاد بزرگداشت این روز متشکل از کمیته های مختلف با محوریت استانداری اصفهان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، سردار عبدالله کریمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن اعلام این خبر و لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: این ستاد از 7 کمیته ( تبلیغات و اطلاع رسانی ، مراسم ها و یادواره ها، تدوین و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، کمیته هنری، دانش آموزی، فضاسازی شهری، پشتیبانی) تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه پیشنهادات ادارات و نهادها مورد بررسی قرار گرفت و آن دسته از فعالیت هایی که زمینه بروز و ظهور داشته باشد عملیاتی خواهد گردید.
وی تصریح کرد: در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اصفهان و سایر دستگاه ها که توان تبلیغات دارند به فعالیت می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته مراسم ها و یادواره ها با مسئولیت سپاه پاسداران، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ، شورای هماهنگی تبلیغات به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ، مراسم تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مادران شهدا خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: کمیته تدوین و نشر فرهنگ ایثار و شهادت برنامه رونمایی از37عنوان کتاب منتشرشده در حوزه ایثار و شهادت را توسط معاونت فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار می کند.
سردار کریمی ادامه داد: برگزاری تئاترهای خیابانی، برگزاری سرود، نقالی و شب های شعر، برگزاری نمایشگاه های نقاشی و نقاشی خط با موضوع شهید و شهادت از جمله فعالیت های کمیته هنری است. کمیته دانش آموزی و دانشجویی با مسئولیت آموزش و پرورش و دانشگاهها و ستادهای شاهد نیز به فعالیت در زمینه این روز خواهند پرداخت.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از شهرداری به عنوان کمیته فضاسازی شهری و امور ایثارگران استانداری اصفهان به عنوان کمیته پشتیبانی نام برد.
وی افزود: بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس نیز برای گرامیداشت این روز برنامه های متنوعی از جمله تجلیل از خادمان فعال در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت ، برگزاری یادواره ها را در برنامه کار خود خواهد داشت.
وی در پایان از تمامی ارگان ها و نهادها خواست تا برای برگزاری هرچه بهتر مراسم های بزرگداشت روز شهدا و برای شناخته شدن بیشتر این روز در میان مردم شهیدپرور اصفهان با تمام توان فعالیت نمایند.


گفتنی است؛ کلیه مصوبات این جلسه برای برگزاری هرچه بهتر گرامیداشت روز شهدا (22 اسفند ) به کلیه ادارات و دستگاهها ابلاغ شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.