آیا انفجار جمعیت نسل های بعد را به سوی «شهرهای حبابی» می کشد؟+تصاویر

دانشمندان معتقدند بشر برای حل افزایش جمعیت نیازمند اتخاذ تدابیری جدی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان دانشمندان معتقدند بشر برای حل افزایش جمعیت نیازمند اتخاذ تدابیری جدی است. در همین زمان که ما به دلیل نرخ رو به رشد جمعیت جهان با کمبود فضا و زمین مواحه هستیم، تیمی عمدتا متشکل از برخی معماران آینده می گویند مردم در آسمان خراش هایی زندگی خواهند کرد که 25 طبقه زیر زمین هستند. در ضمن با احداث «شهرهای حبابی» مردم می توانند سکونتگاه های خود رابه زیر اقیانوس منتقل کنند.

آیا انفجار جمعیت نسل های بعد را به سوی «شهرهای حبابی» می کشد؟

دکتر مگی آدرین پوکوک، دانشمند پیشرو در حوزه ی علوم فضایی از «کالجِ دانشگاهِ لندن» می گوید: زندگی ما با کسانی که یک قرن پیش زندگی می کردند بسیار فرق دارد. اینترنت روش ارتباطات و یادگیری ما را کاملا متحول کرده است و زندگی مان را کنترل می کند.

10 سال پیش وجود فناوری هایی مانند گوشی های هوشمند باورنکردنی بود اما امروز پیشرفت هایی از این دست به ما اجازه می دهند تنها با لمس صفحه ی یک گوشی تلفن همراه فضاهای زندگی مان را ببینیم و کنترل و ایمن کنیم. در قرن آینده شاهد تغییرات انقلابی  در روش زندگی و ارتباطمان با دنیای اطراف خواهیم بود. احتمالا در کنار شهرهای زیر دریا و جابجایی از طریق پهبادها شاهد ظهور ابر برج ها هم خواهیم بود. این پهبادها می توانند آنقدر قوی باشند که کل یک خانه را در ایام تعطیلات جابجا کنند. 

به علاوه این گزارش به شیوه سفرهای آینده بشر هم گوش چشمی دارد و معتقد است بشر طی قرن آینده برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال سفر به سیارات دیگر خواهد بود.
 

آیا انفجار جمعیت نسل های بعد را به سوی «شهرهای حبابی» می کشد؟

آیا انفجار جمعیت نسل های بعد را به سوی «شهرهای حبابی» می کشد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار