قزوین؛

مقدمات سفر کاروان تدبیر و امید به استان فراهم می شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت:مقدمات سفر کاروان تدبیر و امید به استان را فراهم خواهیم کرد تا این سفر به نحو مطلوب برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سفر دولت به استان از حضور دو گروه کارشناسی تیم نهاد ریاست جمهوری دراستان خبر داد.

وی افزود :تیم های کارشناسی نهاد ریاست جمهوری قبل از سفر رئیس جمهور در استان حضور یافته و پروژه هایی که قرار است در این سفر مورد بهره برداری قرارگیرد را کارشناسی و اولویت بندی می کنند.

معاون استاندار گفت: پروژه هایی که تا پایان دولت به بهره برداری می رسند در اولویت هستند .

وی در ادامه به ظرفیت های استان اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه ها باید قابلیت های استان را خوب بشناسند و بتوانند با یک توجیه اقتصادی مناسب در مقابل تیم کارشناسی موارد را تشریح کنند.

حبیبی افزود: پروژه های تعیین شده در این سفر باید مجوز زیست محیطی داشته باشد زیرا در برنامه ششم دولت نگاه ویژه ای به مسائل زیست محیطی وموضوع آب دارد

وی گفت: بیابان زدایی موضوعی است که باید در سطح ملی مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا این موضوع استانهای تهران، البرز و قزوین را تحت شعاع قرار می دهد و از موضوعاتی است که می تواند در این سفر مطرح شود.

حبیبی با اشاره به  واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی گفت: پروژه هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند شناسایی و مطرح خواهد شد.

حبیبی در ادامه افزود: باید وضعیت پروژه هایی که در دولت قبل کلید خورده، پیگیری و بررسی و مشخص شود در حال حاضر در چه شرایطی است و پروژه هایی که در دولت تدبیر و امید آغاز شده در چه وضعیتی قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد:  یکی از موضوعاتی که در این سفر مطرح خواهد شد توسعه روستایی است و پروژهای این حوزه را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.