نصیرزاده:ادعای عربستان یک تخلف است+عکس

رییس کمیته تدوین حقوق و مقررات فدراسیون فوتبال گفت:با استناد به ماده 15 اساسنامه فیفا شکایت عربستان یک موضوع بی پایه و اساس است.

نصیرزاده:ادعای عربستان یک تخلف است+عکسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ادعای اخیر عربستان مبنی بر اینکه نبود امنیت در ایران تهدیدی برای برگزاری مسابقات فوتبال محسوب می شود باعث شده است تا اما و اگرها و همچنین شایعه و اظهار نظر هر روز بیشتر شود.

بر اساس ماده 15 اساسنامه فیفا ادعای عربستان یک تخلف محسوب می شود زیرا اختلافات سیاسی این کشور با ایران بهانه ای شده تا اتهام نبود امنیت در ایران دستاویزی برای نشر اکاذیب از سوی مغرضان شود.

در همین رابطه نصیرزاده رییس کمیته تدوین حقوق و مقررات فدراسیون فوتبال به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال ما گفت:بتازگی فیفا در بندهایی از اساسنامه خود تغییراتی داده که بزودی به کشورهای عضو متن جدید ارسال می شود اما هنوز رای نهایی در این مورد اعلام نشده است . با اینحال ماده 15 همین اساسنامه دخالت هرگونه مسایل غیر ورزشی از جمله رنگ، ملیت ،معلولیت و حتی اختلافات فرهنگی و سیاسی را در امور ورزشی منع می کند.

وی ادامه داد: متاسفم برای مقامات فدراسیون فوتبال عربستان که با پیش کشیدن مسایل امنیتی می خواهند اختلافات سیاسی خود با کشور ایران را در لفافه دنبال کنند . آنها می خواهند با ضعیف نشان دادن ایران در میزبانی بازی ها امنیت  را  در کشورمان تا حد کشورهای نا امنی مانند افغانستان کوچک نشان دهند.

نصیرزاده در ادامه گفت: مسوولان فوتبال کشورمان در نشستی با مقامات AFC خواسته اند بازی ها طبق روال معمول برگزار شود  تا مقامات FIFA و AFC خود به نادرستی ادعای عربستان و متحدانش در ناامن نشان دادن ایران پی ببرند.


مدرک تخلف عربستان پیدا شد + عکس
انتهای پیام/



  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار