هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر

بازی دشوار دژاگه و نکونام مقابل صدرنشین

هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با حضور ستارگان ایرانی از روز پنجشنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر از فردا(29 بهمن) با حضور ستاره‌های ایرانی آغاز می شود و در اولین دیدار،
روز پنجشنبه(29بهمن) مسیمیر که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد مقابل الخریطیات به میدان می رود. این مسابقه ساعت 16:45 به وقت تهران برگزار خواهد شد.
در ادامه این رقابت ها روز جمعه(30بهمن) نیز از ساعت 16:45 الاهلی به همراه دوستاره ایرانی خود یعنی جباری و منتظری مقابل تیم قطر قرار می‌گیرد و همزمان السد که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی کشورمان در نیم فصل دوم به خدمت گرفته مقابل الخور صف‌آرایی می‌کند.
روز شنبه(1اسفند) در آخرین روز از هفته‌ نوزدهم لیگ ستارگان قطر، از ساعت 16:45یاران مسعود شجاعی درالغرافه به مصاف الوکره می‌روند و از ساعت 19:15 اشکان دژاگه و جواد نکونام در قالب تیم العربی در دیداری دشوار مقابل الریان صدرنشین قرار می‌گیرد.
در جدول 14 تیمی لیگ قطر در میان تیم هایی که بازیکنان ایرانی دارند، العربی و السد به ترتیب چهارم و پنجم هستند.الغرافه و الاهلی در جای دهم و یازدهم ایستاده اند و مسیمیر قعرنشین است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار