جشنواره ترنج برگزیدگان خود را شناخت

اختتامیه بیست و دومین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی (ترنج) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،طی مراسمی در دانشگاه تهران از برگزیدگان دومین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی (ترنج) تهران تقدیر و تشکر شد.

محمدی دبیر جشنواره ترنج گفت: پس از چهارده سال در برگزاری جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی (ترنج) دانشگاه تهران امروز دومین دوره آن به پایان رسید. این کانون‌ها باعث می‌شوند که در دانشگاه نشاط و شادی متبلول شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه پویا دانشگاهی است که در مسیر تحقق منافع علمی و ملی گام بردارد. برگزاری این همایش‌ها سبب می‌شود که دانشگاه تهران به سمت اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند.

درهای معاونت فرهنگی به روی دانشگاه باز شده است
سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: تلاش عمده معاونت فرهنگی این بوده است که درهای معاونت را به سمت دانشگاه باز کرده است. تا بتوانیم از ایده‌های دانشجویان استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: پایه و اساس همه برنامه‌های معاونت فرهنگی برگزاری آن توسط دانشجویان بوده است که به نظر ما نکته اصلی کار فرهنگی برگزاری آن توسط دانشجویان است.

سرسنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پایان یافتن این برنامه کار فرهنگی ما به پایان نمی رسد و برای پایان سال و سال آینده برنامه‌های خوبی در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره کتاب دانشجویان در ابتدا قرار بود در بین دانشگاه‌های تهران برگزار شود که با لطف مسئولان ذیربط این جشنواره قرار است، در سال آینده در سراسر کشور برگزار شود.

سرسنگی در پایان افزود : امروز رسماً سایت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است تا دانشجویان ایده‌ها و نظرات خودشان را مستقیماً با ما در میان بگزارند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار