ایلام؛

افزایش 35 درصدی محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام

فرهاد دانشی در جمع کارکنان این شرکت گفت: 135 هزار تن محصول طی سال جاری در این شرکت تولید شده است که نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار افزایش 35 درصدی محصولات تولیدی پتروشیمی ایلامگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛  فرهاد دانشی در جمع کارکنان این شرکت گفت : 135 هزار تن محصول طی سال جاری در این شرکت تولید شده است که نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه کرد:ظرفیت اسمی تولید واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام در نوع های مختلف از جمله F7000 (فیلم) و 2200J (تزریقی) معادل 40 تن در ساعت و سالیانه 300 هزار تن در سال است.

وی ادامه داد: تاکنون 278 هزار تن محصول تولیدی این شرکت به بازارهای جهانی فروخته شده است.

وی تاکید کرد: پتروشیمی ایلام از نادرترین مجتمع های پتروشیمی کشور است که نگران خوراک نیست و اگر بتوانیم مجتمع را در چرخه تولید به طور کامل قرار دهیم خدمت بزرگی به مردم این استان و مملکت کرده ایم.

مدیرعامل بزرگترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور یادآور شد: هم اکنون با کمتر از 50 درصد ظرفیت تولید می کنیم که متاسفانه این رقم بسیار پایین تر از تمام ظرفیت این شرکت است.

دانشی گفت: اگر واحد الفین این شرکت به بهره برداری برسد 150 هزار تن اتیلن و 300 هزار تن پلی اتیلن به ظرفیت تولید این شرکت افزوده خواهد شد.

وی افزود: پروژه الفین با تلاش همه همکاران و مسئولان استان هم اکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد درحالیکه این مقدار سال گذشته تنها 15 درصد بود.

2 هزار نفر در مجتمع پتروشیمی ایلام شاغل هستند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ایلام ، تولیدی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.