ورزش های همگانی؛

نخستین جلسه اتاق فکر ورزش صبحگاهی برگزار شد

به منظور رفع معضلات نخستین جلسه هماهنگی رفع معضلات ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیات ورزش های همگانی استان تهران در نظر دارد در راستای رفع معضلات ایستگاه های صبحگاهی و ارایه پیشنهادات و نظر اساتید این رشته به منظور ارتقای ورزش های همگانی نخستین اتاق فکر این رشته را با حضور مسئولان کمیته ورزش هیات استان تهران برگزار کرد.

در این نشست شیما مصطفوی پور دبیر هیات، امیر بنی آدم مربی و پیشکسوت، عسگر ادابی و به همراه جمعی از مربیان این رشته امروز در محل هیات همگانی استان تهران برگزار شد.

مصطفوی پور در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه هیات تهران قصد دارد با برگزاری این نشست معضلات ایستگاه های صبحگاهی را برطرف کند، گفت :یکی از اهداف مهم شناسنامه دار کردن پارک های استان و تعیین کردن نمایندگی برای هر ایستگاه صبح گاهی است که به عنوان همیار صبح گاهی در هیات نظارت کند و بر ایستگاه های ورزشی هر محله فعالیت نماید.

وی افزود: هیات همگانی استان تهران در نظر دارد یک کلینیک سلامت همگانی مخصوص مربیان ایجاد کند که یکی از شاخص های مهم آن حرکات اصلاحی معاینه سلامت آن هاست که در انتها به مربیان پرونده سلامت داده می شود.

بنی آدم در ادامه این نشست با اشاره به اینکه 26 اسفند راه اندازی ایستگاه صبحگاهی است گفت: ما باید برای سلامت جامعه و ارتقای ایستگاه های صبحگاهی از مربیان با تجربه و با سابقه در این ایستگاه ها استفاده کنیم و برای این کار ابتدا باید مربیان را سازماندهی کنیم.

ادابی نیز در ادامه افزود: ما برای سازماندهی ایستگاه های صبحگاهی باید تهران را منطقه بندی کنیم، مسئولیت هر منطقه را به یک مربی بسپاریم تا بر مسائل آن نظارت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.