لرستان؛

بازگشایی موقت آزادراه خرم آباد - پل زال

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان از بازگشایی موقت آزادراه خرم آباد - پل زال خبر داد.

بازگشایی موقت آزادراه خرم آباد - پل زال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان،آریایی گفت: تردد در این محور در دو مسیر مستقل با عبور هر مسیر هفت و نیم متر از ساعت 20 امشب برقرار شده است.

وی افزود: لغزش بزرگی در منطقه رخ داده و هم اکنون یک دکل برق فشار قوی در محل لغزش دارای شرایط ناپایداری است و با توجه به اینکه حجم تردد در محور قدیمی افزایش یافته بود، یک مسیر آزادراه ایمن و بازگشایی موقت شد.

آریایی گفت: صبح روز گذشته به دلیل حرکت ترانشه لغزشی، قطعات و بلوک های سنگی بزرگ در کیلومتر 47 این آزادراه ، این محور با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به طور کلی مسدود شد.

وی افزود: با هماهنگی پلیس راه استان تردد تمامی خودروها به محور قدیمی خرم آباد - پلدختر هدایت شده و حضور نیروهای پلیس راه در محور فعلی به دلیل تراکم خودروها افزایش یافته است.

وی گفت: در اثر این حادثه هیچگونه خسارت مالی و یا جراحات انسانی گزارش نشده و هم اکنون عوامل آزادراه در حال پاکسازی نهایی مسیر هستند.

گفتنی است: آزادراه 104 کیلومتری خرم آباد - پل زال به عنوان یک گلوگاه ترانزیتی سراسری در کشور به دلیل واقع شدن در مسیر کوهستانی، همواره با ریزش و انسداد همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.