جام جهاني هنرمندان – قشم

صعود هنرمندان ایران به نیمه نهایی با 9 امتیاز

دومین دوره جام جهانی هنرمندان به میزبانی قشم در حال برگزاری است و تیم هنرمندان ایران با سه پیروزی متوالی مقابل مجارستان، ژاپن و ترکیه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی هنرمندان راه یافت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندومین دوره جام جهانی هنرمندان به میزبانی قشم در حال برگزاری است و تیم هنرمندان ایران با سه پیروزی متوالی مقابل مجارستان، ژاپن و ترکیه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی هنرمندان راه یافت.
بازي‌هاي نيمه نهايي امروز برگزار مي‌شود و تيم هنرمندان ايران چهره‌هايي نظير جواد هاشمي، اصغر همت، محمد نوازي، خشايار راد، ظريفيان، علي لهراسبي، ابراهيم ميرزاپور و... را در اختيار دارد و هدايت اين تيم با محمدحسين ضيايي است كه گلدهي به عنوان سرپرست و مهدي خان‌ميرزايي به عنوان مربي با او همكاري دارند.
ايران در سومين بازي خود ديروز 6 بر 4 تركيه را برد و احتمالاً در نيمه نهايي با سوئد بازي مي‌كند.
مهدي خان‌ميرزايي گفت: بازي‌هاي مقدماتي را با 3 پيروزي پشت سر گذاشتيم و رقباي اصلي ما روماني و سوئد هستند كه روماني قدرتمندتر است.

حسين ياريار در ادامه گفت: هدف از برگزاري جام جهاني هنرمندان در قشم را ايجاد رفاقت و همدلي بين كشورهاي مختلف عنوان كرد و گفت: ما توانستيم كشورهاي بزرگي نظير آلمان، سوئد و روماني را به ايران بياوريم تا سطح جديدي از روابط بين‌المللي ورزشي و هنري را ايجاد كنيم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار