کرمان؛

اختصاص 80 نقطه از شهر کرمان به تبلیغات انتخاباتی

شهردار کرمان از اختصاص 80 نقطه از سطح شهر به تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی گفت: شهرداری در راستای حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر روی دیوارها و مکان های عمومی و دولتی و درختان اقدام به برپایی داربست در سطح شهر نموده است.

وی افزود: در این راستا در 80 نقطه از سطح شهر داربست و دیوارهای بتنی پیش ساخته ای برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: این سازه ها در خیابان ها، میادین و معابر اصلی و فرعی شهر کرمان جانمایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فضای مناسبی در سطح شهر کرمان برای امکان تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه کاندیداها می توانند از این فضاها استفاده کنند گفت: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان های غیر مجاز خودداری کنند.

بابایی هدف از نصب این سازه ها را یک پارچه سازی امور تبلیغاتی نامزدها و جلوگیری از نازیباسازی دیوارها و فضای شهر عنوان و یادآور شد: باید ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی بری حفظ نمای بصری شهر کرمان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه بر طبق قانون هر گونه دیوار نویسی ممنوع است، افزود: از ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست می شود در مکان مجاز اقدام به انجام تبلیغات کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.