بیرجند؛

دعوت از 2بانوی کاراته کای خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

هیئت کاراته خراسان جنوبی از دعوت2 بانوی کاراته‌کای استان به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛رییس هیئت کاراته خراسان جنوبی گفت: در مسابقات کاراته سبک‌های آزاد بانوان کشور زهرا سادات بنایی و هانیه امیرپور با کسب مدال برنز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 احمدی پیما افزود:در مسابقات کاراته قهرمانی انتخابی کشور، بانوان خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

وی گفت:در این رقابت‌ها بیش از 100 بانوی بزرگسال کاراته‌کا از سراسر کشور در رامسر مازندران از 26 تا 28 بهمن‌ماه جاری روی تشک به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی افزود: در مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی بانوان کشور پنج ورزشکار در بخش کومیته و یک نفر در کاتا از استان به مصاف رقیبان خود رفتند.

احمدی‌پیما اظهار داشت: زهرا سادات بنایی در وزن 55 کیلوگرم با گردن آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد و هانیه امیرپور در وزن 50 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات شد.

وی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر وزن از این مسابقات برای اعزام به مسابقات جهانی ژاپن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، افزود: زهرا بنایی و هانیه امیرپور از خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی کاراته آزاد بانوان ایران دعوت شدند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی همچنین از اعزام تیم آقایان به مسابقات کشوری کاراته گوجوریو خبر داد و گفت: مهدی دوستی در وزن 68 کیلوگرم و محمد حسین معتمدی در وزن 55 کیلوگرم روی تاتامی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

احمدی پیما افزود: مسابقات قهرمانی کشوری کاراته گوجوریو از امروز در تهران آغاز می‌شود و بیش از 100 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.