تور جهانی والیبال ساحلی-کیش

سانتوس: روسیه حریف سختی خواهد بود/ والیبال ساحلی قطر باز هم رشد خواهد کرد

ملی‌پوش برزیلی تیم والیبال ساحلی قطر درباره راهیابی تیمش به دیدار نهایی تور جهانی والیبال گفت: امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده شده است و قطعا از این هم بهتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جفرسون سانتوس ساحلی‌باز برزیلی الاصل تیم ملی والیبال قطر پس از راهیابی به فینال تور جهانی والیبال ساحلی، گفت: در دیدار نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی لهستان آغاز خوبی نداشتیم اما رفته رفته توانستیم بر بازی مسلط شده و در نهایت با شکست این تیم راهی فینال مسابقات شویم.

وی درباره این که تیم ملی والیبال ساحلی قطر نخسین حضورش در فینال تور جهانی را تجربه می‌کند، گفت: عمر والیبال ساحلی در قطر چندان زیاد نیست. سه سال پیش ما آغاز کننده این رشته در قطر بودیم. همه امکانات در اختیار ما هست و ما قطعا از این هم در سطح جهان بالاتر خواهیم رفت.

سانتوس درباره میزبانی ایران از مسابقات تور جهانی، خاطرنشان کرد: همه چیز در این میزبانی خوب بود و باید گفت نقصی نداشت.

ساحلی‌باز برزیلی‌ تیم ملی قطر درباره پیش‌بینی خود از دیدار فینال مقابل روسیه گفت: فینال خوبی را شاهد خواهیم بود روسیه تیم بسیار قدرتمندی است. هر چند پیش از این با این تیم دیداری با برگزار نکرده‌ایم، آن‌ها در مسابقات المپیک ریو هم حضور خواهد داشت. قطعا بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه خواهیم داد.

وی درباره وضعیت ورزش در کشور قطر گفت: قطر در تلاش است که در رشته‌های مختلف پایه‌های خود را تقویت کند تا بتواند آینده خوبی در ورزش جهان داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار