شرفیان: هدفم فتح قله هیمالیا است

سروش شرفیان توانست با وجود بیماری ام اس، 4 قله ایران را فتح کند و هدف بعدی وی صعود به هیمالیا است.

سروش شرفیان به خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حدود 3 سال است که ورزش کوهنوردی را به طور جدی تری پیگیری می کنم و در این مدت زمان چند قله ایران را فتح کرده ام و از اواخر آذر امسال توانستم کوه های دماوند، علم کوه، سبلان و دنا را تا 22 بهمن فتح کنم و بیماری ام اس مانع از رسیدن به اهدافم نشد.
 
وی افزود: از سال 89 متوجه این بیماری شدم و یک وقفه کوتاه مدت در فعالیت ورزشی ام ایجاد شد و چون ام اس هنوز در فدراسیون بیماری های خاص حمایت نمی شود. دو سالی زمان برد تا بتوانم با حمایت فدراسیون در رشته کوهنوردی فعالیت کنم.
 
شرفیان ادامه داد: در حال حاضر زیر نظر ایرج ماهانی به عنوان مربی به تمرینات می پردازم و از حمایت فدراسیون کوهنوردی نیز برخوردار هستم و تصمیم دارم در تابستان قله هیمالیا را فتح کنم و اگر حامی مالی مناسبی پیدا کنم به این هدفم نیز می رسم.
 
شرفیان در پایان گفت: به همه کسانی که از این بیماری رنج می برند توصیه می کنم حتما در یک رشته ورزشی فعالیت کنند زیرا ورزش مانع از پیشرفت بیماری ام اس می شود و امیدوارم مسئولین این بیماری را به فدراسیون پیوند اعضا وارد کنند و حمایت لازم را از این بیماران داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار