رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا:

وزن کشی 4 وزن نخست انجام شد/یزدانی هم روی باسکول رفت

مراسم وزن کشی 4 وزن نخست رقابت کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با انجام مراسم وزن کشی رقابت های 4 وزن نخست از صبح فردا در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

بر این اساس و در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول با حریفی از ترکمنستان روبرو می شود و در دور بعدی با برنده کشتی ژاپن و پاکستان مصاف خواهد داشت. در این وزن 16 کشتی گیر حضور دارند.
 
در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با حریفی از تایلند کشتی خواهد گرفت و در دور بعدی باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام برود. در این وزن 19 مدعی وزن کشی کردند.
 
در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با حریفی از عراق و سپس در دور دوم با برنده کره شمالی و ترکمنستان روبرو می شود. در این وزن 15 نفر حضور دارند.
 
در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با کشتی گیر تایلند و دور بعدی با برنده ازبک و تاجیک مصاف خواهد داشت. در این وزن 14 نفر روی باسکول رفتند.نکته قابل توجه اینکه یزدانی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر احتمال داشت در این مسابقات به میدان نرود که این به همین منظور امیر محمدی همراه تیم اعزام شده بود اما در نهایت با توجه به شرایط ایده آل یزدانی روی باسکول رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار