ساری؛

از حضور اسطوره های سرخابی تا تایید و انصرافهای انتخاباتی

پای اسطوره های پرسپولیس و استقلال به تبلیغات انتخاباتی در ساری نیز کشیده شد.

از حضور اسطوره های سرخابی تا تایید و انصرافهای انتخاباتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسطوره فوتبال پرسپولیس دیروز با حضورش در ساری علاوه بر اینکه روبان ستاد مرکزی یکی از نامزدهای انتخابات را قیچی زد به ستاد انتخاباتی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات در همین حوزه رفت تا یخ تبلیغات در نخستین روز را تا حدودی آب کند.

امروز اما نوبت تعدادی از بازیکنان و مربیان سابق آبیهای پایتخت بود تا در ستادی که دیروز روبانش را اسطوره پرسپولیسها قیچی زده بود حضور پیدا کنند.

از حضور چهره‌های ورزشی و ملی برای تبلیغات انتخاباتی و تجمع هوادران مقابل ستادها برای گرفتن عکسهای یادگاری از این چهره ها که بگذریم انصرافها و تایید صلاحیتهای جدید نیز فضای دومین روز انتخاباتی استان را گرم کرده بود.

صلاحیت سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان امروز تایید شد و با انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی تعداد منصرف شدگان از ادامه رقابتها نیز به 23 نفر رسید تا رقابت انتخاباتی با حضور 161 نامزد انتخابات مجلس دهم در مازندران ادامه پیدا کند.

حضور طرفدران نامزدها در مصلی های نماز جمعه و توزیع پوستر و بروشور های تبلیغاتی و چسباندن پوسترهای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر روی صندوق صدقات، تابلوها و تیرهای برق‎ها، درب بانک‌ها و روی تنه درخت نیز روی دیگر دومین روز تبلیغات در ساری بود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: انتخابات ، ساری ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.