فولادی راد:

تیم سه نفره سپک تاکرا به کره اعزام می‌شود

دبیر انجمن سپک تاکرا گفت: تیم سه نفره سپک تاکرا ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی کره جنوبی آماده می‌شود.

علی فولادی راد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم چین لو برای شرکت در مسابقات همزمانی آسیا تصریح  کرد: دومین مسابقات سپک تاکرا در رشته چین لو در میانمار برگزار می‌شود که تیم ایران برای اولین بار در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند.  
 
وی ادامه داد: درمسابقات قهرمانی آسیا چین لو 12 تیم حضور دارند که تیم ایران با کشورهای مالزی، سنگاپور و سریلانکا هم گروه شد.
 
فولادی راد گفت: 6 بازیکن برای شرکت در این رقابت‌ها اعزام شدند که تا 4 روز ادامه خواهد داشت این مسابقات به مدت امتیازی است و مشخص نیست که تیم ایران با کدام تیم در اولین دیدار مسابقه می‌دهد.
 
دبیر انجمن سپک تاکرا افزود: مسابقات قهرمانی آسیا نیز در کره برگزار می‌شود که از 20 اسفند آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه دارد که تیم سه نفره ایران دراین مسابقات شرکت می‌کند این رقابت‌ها به مدت 10 روز است.
 
وی ادامه داد: مهم‌ترین مسابقه‌ای که سپک تاکرا پیش رو دارد مسابقات جهانی تایلند است که ایران در این رقابت‌ها با 4 تیم در چند رده سنی شرکت می‌کند. مسابقات تایلند در مرداد ماه برگزار می‌شود که ایران برای اولین بار در رده سنی زیر 18 سال تیم اعزام می‌کند که تا پیش از شروع این مسابقات اردوهای متعددی برای تیم‌های ملی درنظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار