فوتسال قهرمانی آسیا؛

ماموریت غیرممکن ازبکستان مقابل ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان پیروزی مقابل ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا را ماموریتی غیرممکن توصیف کرد.

ماموریت غیرممکن ازبکستان مقابل ایران

در آخرین روز از رقابت های قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، امروز (یکشنبه) در فینال این رقابت ها تیم میزبان رو در روی تیم ملی کشورمان قرار خواهد گرفت.

پازوس سرمربی ازبکستان که تیمش با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تایلند به فینال رسیده است، درباره رویارویی با تیم فوتسال ایران گفت: نکته کلیدی این است که آنها را 5 یا 10 دقیقه اول آرام نگه دارید، هنوز هیچ کس موفق به انجام این کار نشده و آنها همه بازی ها را  به راحتی برده اند.

وی که تیمش در فینال 2010 به ایران 8-3 باخت افزود: اگر بتوانیم آنها را آرام نگه داریم و یا حتی گل زود هنگامی بزنیم، شاید آنها در ذهن خود دچار تردیدی شوند که تا کنون آن را تجربه نکرده اند.

اما ما بازی ها را هنوزخوب شروع نکرده ایم، بنابراین ما باید در این زمینه بهتر شویم. ما برای این که پیروز شویم باید بازی بی نقصی ارائه کنیم و لازم است که ایران هم در بهترین فرم خود نباشد.

هنوز هیچ کس نتوانسته به متوقف کردن آنها حتی نزدیک شود. ویتنام تلاش کرد تا به آنها فشار بیاورد اما غیر ممکن بود، تیم های دیگری هم تلاش کرده اند عقب بنشینند و دفاع کنند که (توسط ایران) تنبیه شدند. اگر ما تمرکز نداشته باشیم آنها ما را تنبیه خواهند کرد به همین دلیل ما باید تمام  40 دقیقه تمرکز داشته باشیم .

ازبک ها پس از شکست در فینال رقابت های سال 2001، 2006 و  2010اکنون امیدوارند به اولین قهرمانی دست یابند.

پازوس افزود: ما باید سعی کنیم با همان روش بازی با تایلند، که در دفاع و حمله خوب عمل کردیم ،بازی کنیم. همچنین باید اشتباهات خود را کم کنیم.

اما من به بازیکنانم گفته ام که آنها باید ازاین موقعیت لذت ببرند زیرا بازی در مقابل هواداران اتفاق خاصی خواهد بود. احتمالا این آخرین باری است که آنها در کشور خود در چنین جوی بازی خواهند کرد بنابراین باید بیشترین بهره را ازآن ببرند.

ایران تحت تاثیر هواداران ما نخواهد بود زیرا آنها به بازی در مقابل جمعیت زیاد عادت کرده اند، تکرار می کنم، کلید تکمیل ماموریت غیر ممکن ما این است که ابتدا آنها را آرام نگه داریم. اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، شاید بتوانیم نقاط ضعف آنها را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، تاشکند ، پازوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار