شیراز؛

سومین شکست پیاپی فجر سپاسی در لیگ دسته یک فوتبال کشور

در لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور زردپوشان سپاسی شیراز حریف نماینده بوشهر نشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در هفته ی 27 لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حالیکه میزبان ایران جوان بوشهر بود ، اما در پایان 2 – یک نتیجه را واگذار کرد تا سومین شکست پیاپی خود را تجربه کند .  
میلاد صارمی در دقیقه 5 نیمه نخست تک گل فجریها را وارد دروازه ایرانجوان بوشهر کرد .
گلهای تیم ایران جوان بوشهر را اویس کردجهان و سجاد فیض اللهی هم در دقایق 31 و 51 موفق به گشودن دروازه صالح خلیل آزاد سنگربان تیم فجر شدند .  
مهدی موسی پور داور این دیدار در وقت های اضافه نیمه نخست با نشان دادن کارت زرد دوم سلمان بحرانی بازیکن ایران جوان بوشهر را از زمین بازی اخراج کرد .  
شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر پیش ازاین مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و داماش گیلان شکست خورده بودند .  
سعید مغنی سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در پایان این دیدار گفت : روی نقطه ضعف های تیم فجر بخوبی کار کرده بودیم و از همین راه توانستیم نتیجه را بسود خود به پایان ببریم ، هرچند اخراج بازیکن ما ، معادلات ما را بر هم زد .  
در پایان این دیدار علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد .  
همچنین هواداران و تماشاگران زرد پوش شیرازی در پایان دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و ایران جوان بوشهر ، با سر دادن شعارهایی علیه مسئولین استان فارس آن ها را بدلیل حمایت نکردن از این تیم مورد انتقاد قرار دادند .  
نماینده فوتبال فارس با 45 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم خونه به خونه بابل با توجه به پیروزی یک – صفر در بازی با گل گهر سیرجان با 47 امتیاز جایگزین  زردپوشان شیرازی در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات شد .
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 28 لیگ دسته یک فوتبال کشور جمعه هفتم اسفندماه میهمان نفت مسجد سلیمان است .  
انتهای پیام/
برچسب ها: شکست ، فجر ، فوتبال ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار