سردار وحیدی:

عربستان که هیچ، از پس قدرت‌های بزرگ‌ هم بر می آییم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی گفت: در مقابل حمله سایبری نه تنها عربستان که حتی قدرتهای بزرگ را شکست می دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ادعای جدید عربستان در مورد حمله به پایگاه‌های اینترنتی ایران عنوان داشت: عربستان الگوی مخاصمه را در منطقه پیش گرفته و نکته عجیب آن است که نه تنها خود را درگیر جنگ‌های متعدد ساخته بلکه دیگران را هم تشویق به ورود در این گونه چالش ها می کند.

وی خاطرنشان کرد: سعودی ها به شکل ناگاهانه و ماجرا جویانه وارد عرصه‌ای شده اند که حتی قدرت‌های بزرگی مانند امریکا خود را از این گونه میدان ها خارج کرده‌اند.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی کشور با اشاره به رویکرد عربستان در عرصه سایبری افزود: البته تروریسم سایبری نکته‌ایست که سعودی‌ها در آن وارد شده‌اند و حرکت‌هایی را هم در این زمینه از خود نشان داده‌اند اما قطعاً این اقدامات موثر نخواهد بود.

سردار وحیدی در پایان در رابطه با ادعای جدید سعودی ها در رابطه با هک چند پایگاه اینترنتی کشورمان تصریح کرد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که این ادعا صحت نداشته و اساساًً رژیم سعودی با ضعف توانی که در عرصه سایبری دارد نمی تواند حریف جمهوری اسلامی ایران شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.