ذاکری:

مسابقات جایزه بزرگ تیر‌اندازی را به دل خانواده‌ها برد

رئیس هیأت تیر‌اندازی تهران گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تیر‌اندازی آشنایی خانواده‌ها و ایجاد فضایی صمیمی برای شرکت کننده‌ها بود.

مهدی ذاکری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جایزه بزرگ تیر‌اندازی درباره هدف از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تیر‌اندازی تهران آشنایی خانواده‌ها با ورزش تیر‌اندازی بود که خوشبختانه مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد.
 
وی افزود: با همکاری دفتر محیط زیست در کمپین حمایت از گونه‌های حیوانی در حال انقراض نیز شرکت کردیم و هیأت تیر‌اندازی تهران از پرنده عقاب طلایی حمایت کرد.
 
وی درباره گرفتن امضا از تیر‌اندازان در هنگام اهدای جوایز گفت: هیأت تهران امضایی نگرفته و این کار از طرف تربیت بدنی استان صورت گرفت.
 
وی در خصوص تامین بودجه برای برگزاری این مسابقات تصریح کرد: هیأت استان‌ها بودجه دولتی ندارند و کاری که هیأت تیر‌اندازی تهران انجام داده کاری خداپسندانه که با حمایت بخش خصوصی انجام شد.
 
رئیس هیأت تیر‌اندازی تهران درباره حمایت از الهه احمدی برای شرکت در مسابقات المپیک گفت: یکی از اهداف ما حمایت از ملی‌پوشان است به ویژه تیر‌اندازی که مدال می‌گیرند و سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

بر این اساس برای الهه احمدی نیز یک سالن تخصصی برای تمرین در نظر گرفته شد تا هم جنبه آموزشی برای تیر‌اندازی داشته باشد و هم مکانی برای ادامه فعالیت تیر‌اندازی در اختیار داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار