عابدینی: می خواهند من را از هندبال خط بزنند

بازیکن تیم هندبال منتخب تهران گفت: من 2 روز در کاشان بودم و کسی در خصوص محرومیتم به من چیزی نگفت .

علی عابدینی در خصوص محرومیتش در بازی مقابل تیم شهردای کاشان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در دیدار هفته قبل مقابل تیم منیزیم سرمربی تیم مرا بازی نداد، از این موضوع دلگیر شدم و پس از پایان بازی برای پیگیری به رختکن رفتم.           

وی در ادامه افزود: با تماس کاپیتان تیم به بازی کاشان دعوت شدم و با وجود بستری شدن پسرم در بیمارستان با ماشین شخصی برای همراهی تیمم به کاشان رفتم. زمانی که خود را برای بازی در رختکن آماده می کردم. از طریق صادقی سر مربی تیمم متوجه موضوع محرومیتم شدم. 
        
عابدینی تصریح کرد: از شنیدن این خبر شوکه شدم و علت را از مسئولین پیگیر شدم ، متاسفانه کسی پاسخگو نبود. حیدری در ابتدا اطهار بی اطلاعی کرد، بعد از تماس های مکرر با می آبادی دبیر فدراسیون و عدم پاسخگویی مجددا با حیدری تماس گرفتم و متوجه شدم مسئول سالن در نامه ای به فدراسیون هندبال خواستار تشکیل کمیته انضباطی و محرومیتم از این دیدار شده است.                      

بازیکن تیم منتخب تهران افزود: از سرمربی  تیمم صادقی انتظار چنین برخوردی نداشتم. آنها موصوع را می دانستند و تا لحظه آخر پنهان کردند، چطور مسئول سالن می تواند باعث محرومیت یک بازیکن هندبال با سابقه 23سال شود!

واقعا برایم جای سوال است، شاید اینها می خواهند مرا از هندبال خط بزنند.            

جلسه کمیته انضباطی علی عابدینی سه شنبه چهارم اسفند در محل فدراسیون هندبال برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار