روزنامه فلسطینی: سکوت کشورهای عربی عامل تشدید جنایات سعودی ها است

روزنامه المنار چاپ قدس نوشت: سکوت ملت های عربی در مقابل جنایت های آل سعود، بربریت این رژیم را افزایش داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه المنار در آخرین شماره خود در نوشتاری افزود: هیچ کس در کشورهای عربی تردید ندارد که خاندان وهابی در نجد و حجاز، عامل گرفتاری های امت اسلامی است.

این رژیم، حامی اصلی تروریست هایی است که آزادانه ویران و کشتار می کنند. خاندان سعودی رژیمی کینه توز و نادان است که در خدمت توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و توجه امت اسلامی را از امور اصلی و مقدس جهان اسلام بویژه مسأله فلسطین منحرف کرده است.

این نظام جنایتکار، برای ملت های اسلامی ارزشی قایل نیست و این ملت ها نیز هیچ اعتراض قاطعی به خیانت ها و جنایت های آن از خود نشان نمی دهند؛ به همین دلیل جنایت های خود را ادامه می دهد، با درآمدهای نفتی از تروریسم حمایت می کند، مزدوران را به خدمت می گیرد و از ارتش کشورهای گرسنه و بی کفایت برای انجام جنایت های خود بهره می گیرد.

با همه این جنایت ها، امت اسلامی به این 'بلای وهابی' هیچ اعتراضی نمی کند. کارشناسان این سؤال را مطرح می کنند که چرا امت بر نمی خیزد و جوانان کشورهای اسلامی برای مقابله با کینه جنایتکاران سعودی در پایتخت های خود تظاهرات نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار