اردبیل؛

افزایش 15 درصدی درآمد عمومی استان اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: درآمد عمومی استان اردبیل در ۱۱ ماهه امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم مظفری در جلسه بررسی میزان درآمدهای عمومی استان اردبیل اظهار داشت: درآمد عمومی استان اردبیل در 11 ماهه امسال 256 میلیارد تومان بوده که از منابع مختلف و به ویژه از دریافت مالیات حاصل شده است.

وی از افزایش 15 درصدی میزان درآمد عمومی استان اردبیل در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان درآمد در استان اردبیل با وجود افزایش نسبت به سال گذشته، کاهش 10 درصدی نسبت به مصوبه قانون برنامه بودجه داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان اینکه 84 درصد درآمد عمومی استان اردبیل از محل درآمدهای مالیاتی حاصل می‌شود، تصریح کرد:‌ 16 درصد از این درآمدها نیز از سایر حوزه‌ها به دست آمده که با توجه به افزایش مالیات‌ها و مولفه‌های دیگر شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

مظفری درآمدهای مالیاتی را مهمترین عامل تاثیرگذار در افزایش درآمد عمومی استان برشمرد و بیان کرد:‌ حقوق کارکنان دولت به غیر از آموزش و پرورش 96 میلیارد تومان تا پایان بهمن‌ماه بوده که با توجه به میزان و وضعیت درآمد عمومی استان تمامی حقوق و عیدی کارمندان رسمی دولتی تا پایان بهمن‌ماه پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت یارانه در استان اردبیل گفت: تمامی یارانه‌های مردم استان اردبیل تا پایان بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شده که با توجه به اجرای طرح حذف یارانه به دلیل اینکه این آمار کشوری بوده در زمینه استان اردبیل در این حوزه آماری تاکنون اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.