عشوری :

بازی سختی با الجزیره داریم/هواداران پشت تیم را خالی نکنند

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیدار ما برابر الجزیره رقابت سختی ودشواری خواهد بود چرا که اماراتی ها هزینه زیادی برای برد در این بازی صرف کرده اند.

سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره بازی با الجزیره امارات اظهار کرد: بدون شک دیدار ما با الجزیره از دشوار ترین بازی ها است چراکه این تیم هزینه زیادی برای پیروزی در این بازی صرف کرده است.

وی درادامه افزود: البته ما نیز تراکتور هستیم و در زمین خودمان بازی می کنیم و  به طور حتم از حمایت قاطع هواداران برخوردارخواهیم بود.

عشوری ادامه داد: ما در تبریزبرای برد به میدان می رویم زیرا پیروزی در بازی نخست روحیه تیم را صدچندان خواهد کرد. ما همه تلاش خود رابه کار می گیریم تا بتوانیم ضمن برد دل مردم تبریز را شاد کنیم .

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دیدار گفت : سخت است بتوان نتیجه بازی راپیش بینی کرد اما سعی می کنیم برای تراکتور و اقتدار این تیم به میدان برویم .

وی در مورد حمایت هوادران عنوان کرد: من از همه هواداران تبریزی می خواهم که تیم را در بازی با الجزیره تنها نگذارند چراکه به حمایت مردم برای غلبه بر الجزیره نیاز مندیم که اگر حمایت نکنند به سود فوتبال کشورمان در چنین مسابقاتی نخواهیم بود .

عشوری یاد آور شد: امیدوارم که بتوانیم در بازی برابر الجزیره به برد دست یافته و موجب شادی مردم فوتبال دوست تبریز و کشورمان شویم.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار