گیلان؛

همایش ائمه جمعه و جماعات

تبیین دستاوردهای نظام دردهه چهارم انقلاب وظيفه اصلي روحانيان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ جانشين نماينده ولي فقيه درسپاه کشور در همايش ائمه جمعه ، جماعات ، اساتيد و نخبگان دانشگاه های گیلان در رشت گفت : هم اکنون دشمن تمام توان خود را براي ضربه زدن به نظام ، آن هم از طريق نفوذ در اراده ها و اذهان به کاربسته که اين وظيفه روحانيان است که با تبیین دستاوردهای نظام نگذارد دشمن به هدفش نائل شود .

حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه روحانيان سنگردار دين هستند گفت : تمام هدف دشمن اين است که از دين تعبيري جديد و سکولار ارائه دهد که روحانیان باید با رفع شبهات دینی جوانان ،مانع این کار شوند.

وي در ادامه به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: هر چقدر این حضور پر شورتر باشد دشمنان نا امید تر خواهند بود .

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گيلان هم با اشاره به اينکه نخستين کنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد گفت : برگزاري اين کنگره کاري بزرگ و ماندگار برای گرامیداشت شهداست.

سردار محمد عبدالله پور گفت :ساخت و نصب سرديس 125سردارشهيد گيلاني، ديداربا خانواده هاي شهدا و ديدار اعضاي کنگره با رهبرمعظم انقلاب ازجمله کارهايي است که براي برپایی هرچه بهتر کنگره شهداي گيلاني به اجرا در می آید .


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، همایش ، ائمه ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.