قزوین؛

دستگيري کلاهبرداران چک و مهرهاي مسروقه در بوئين زهرا

با دستگیری مجرمان سابقه دار پنج مورد كلاهبرداري به ارزش 400 ميليون ريال در شهرستان بویین زهرا كشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فرمانده انتظامي شهرستان بويين زهرا گفت: مراجعه چند شاكي مبني بر كلاهبرداري و مانورهاي متقلبانه فردي با ارائه چك هاي سرقتي و جعلي، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

بگفته سرهنگ سهراب خسروی، کلاهبرداران پس از چندين مرحله خريد و فروش چك هاي بانكي و با شناسایی  هویتشان در بازار به يكي از روستا هاي بويين زهرا متواري شدند اما با اقدامات فني پليس آگاهي کلاهبردار حرفه ای 24 ساله ، شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

وی اظهارداشت:  متهم به افتتاح حساب با مدارك تقلبي و جلب اعتماد بانك و ارتكاب كلاهبرداري هاي متعدد با استفاده از دسته چك و مهر و هويت جعلي اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بويين زهرا اضافه کرد: متهم در اين مدت با همكاري فردي كه در تهيه و سرقت دسته چك ها و مهرها با وي همكاري مي کرد اعتراف و پس از شناسايي، دستگير و به سرقت 25 مورد چك اعتراف کرد.

وی با تاكيد بر پيگيري تحقيقات و كشف كلاهبرداري هاي احتمالي ديگر، به شهروندان توصيه كرد: به محض مفقوديت و يا سرقت مدارك هويتي و بانكي خود، با مراجعه به دادسرا يا پليس اقدامات لازم قانوني و قضائي را انجام دهند.

 كلاهبرداران دستگير شده به مراجع قضايي معرفي و با صدور قرار به زندان منتقل شدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.