بسته اینستاگردی (173)؛

جوانی سردار سلیمانی/ تست احمدرضا عابدزاده/ حقوق شهروندی از نظر بهنام تشکر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:حاجي نظر محمد در شهر قندهار افغانستان دندانسازي دارد و بعلت فقدان دندانپزشك در شهر مراجعين نسبتا قابل توجهي هم دارد. او هر روز صبح زود با باز كردن مغازه اش كار خود را آغاز ميكند و به ساختن اندازه ها و اشكال مختلفي از دندانهاي مصنوعي براي مشتريانش ميپردازد. عكس از نشنال جئوگرافي

اینستاگردی



همچنین بعیدی نژاد درپست بعدی صفحه اینستاگرامش با اشاره به انتخابات اخیردر کشور نوشت: اقتدارگرايان حتي وقتي خودشان هم توسط مردم انتخاب شوند، وقتي بقدرت مي رسند مردم را از حق انتخاب محروم مي كنند. از نعمت بزرگ حق انتخاب در كشور عزيزمان استفاده كنيم و با حضور در پاي صندوقهاي راي افراد اصلح را براي دو مجلس انتخاب كنيم. يك متفكر سياسي بدرستي ميگويد: "مقامات بد" كشورها را "شهروندان خوب" آن كشورها با "عدم شركت در راي دادن" انتخاب مي كنند.

اینستاگردی

آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی تولد همسرش را تبریک گفت. وی در صفحه اینستاگرامش نوشت: چهارم اسفند،تولدت مبارك،ميدونم هميشه،همه جا دوست داري مامانت كنارت باشه. ميخوام بدوني هست،نيگات ميكنه و برات دعا ميكنه.روحشون شاد.پ.ن.به دنياخوش اومدي و به دنياي من لازم به یادآوری است؛فریده ماشینی مادر سجاد عبادی در ۱۰ خرداد۱۳۹۱دراثر ابتلا به بیماریسرطاندر بخش آی سی یو بیمارستان آتیه تهران پس از وخامت حالش درگذشت.

اینستاگردی

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با یک عکس از جوانی سردار سلیمانی به روز شد.

اینستاگردی

نیکی کریمی در صفحه اینستاگرام خود در تقدیر از یک فیلم کوتاه نوشت:صبح همگی به خیر... و اما یک فیلم بسیار زیبای دیگر... " ابد و یک روز " یادم میاید در جشنواره تصویر سال، سه چهار سال پیش، فیلمی کوتاه به نام " مراسم " دیدم که به شدت مرا شگفت زده کرد... و حالا این کارگردان " سعید روستایی" دوباره باهوش و ذوق فیلمسازی اش، در اولین فیلم سینمایی خود ، لذت دیدن آنچه ما علاقمندان به آن " سینما " می گوییم را به ما می چشاند.

صحبت زیاد است که اولین فیلم و این همه تقدیر؟ چرا که نه؟ اجازه بدهیم کسی که زحمت می کشد، کارش مورد تحسین و تقدیر قرار بگیرد ... ما قضاوت نکنیم کی وقت این تقدیر هست یا نیست و ایا خودش را گم میکند یا نمیکند...بعدش به کسی مربوط نیست... ما اگر بلدیم برویم و فیلم خودمان را بسازیم... که من شک دارم این فیلمسازان باهوش و تمرکزی که من دیدم، ندانند راهشان چیست.

اینستاگردی


بنیامین بهادری که مدتی پیش شایعه ازدواج او با بهاره افشاری به گوش میرسید و این شایعه با سکوت مدت دار آنها بالاخره از هر دو طرف تکذیب شد. طبق شنیده ها در گیر و دار این ماجرا بنیامین بهادری با "شایلی" در آمریکا ازدواج کرد و امروز  عکسی از بارانا دخترش و شایلی همسرش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.برخی شایعات هم خبر از بازی این خانم در نقش مقابل بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی به عنوان همسرش می دهند.


اینستاگردی


احمد رضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چشمات روآرام بگشانورخورشید رو لمس کن صدای پرنده هارابشنو وسکوت زمان راکه منتظرنواختن ملودی امروزتست"صبحی دیگر  روزی دیگر خداراشاکرباش…

اینستاگردی

وزیر ارتباطات و فناوری محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خودبا انتشار یک ویدئو از ورود رئیس جمهور جمهوری آذربایجان نوشت: استقبال از الهام علی اف ریس جمهور آدربایجان در فرودگاه مهرآباد تهران

اینستاگردی


بهنام تشکر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حقوق شهروندى در قانون برنامه چهارم اقتصادى،اجتماعى و فرهنگى توسط جمهورى اسلامى ايران از تاريخ اول فروردين ١٣٨٤ لازم الاجرا بوده است. دوستان اين پست فقط تبليغ حق شهرونديست و اعتبار ديگرى ندارد.

اینستاگردی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.