علوی در همایش صدای ملت:

نباید به خاطر حرف یک رسانه بیگانه به جان هم بیفتیم

داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت: نباید به خاطر حرف یک رسانه بیگانه به جان هم بیفتیم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمود علوی داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همایش انتخاباتی صدای ملت که عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: باید در انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که این فریضه با حاشیه همراه نباشد و وحدت ملی بعنوان سرمایه ملی مخدوش نشود.

وی ادامه داد: به خاطر حرف مفت و بی حساب یک  رسانه بیگانه به جان هم نیفتیم و پنجه به چهره هم نزنیم چرا که قطعا نیروهایی که در نظام‌اند به انگلیس اعتنایی ندارند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نباید حرکت‌هایی انجام داد که امنیت کشور به خطر بیفتد، یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی جزیره ثبات در منطقه است که این امر نشان‌دهنده هم‌افزایی نیروهای انقلابی است.

علوی با بیان اینکه اگر تبلیغات انتخاباتی به خارج از گود کشیده شود به فراهم آمدن بستر اقدامات ضد امنیتی منجر می‌شود، یادآور شد: همه باید ملتزم باشیم که انتخابات سالم برگزار شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه 54 میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، ادامه داد: پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است چرا که دنیا می‌بیند که مردم ایران پای نظام خود ایستاده‌اند و پای صندوق های رای یک حماسه دیگر می‌آفریند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم افرادی را به مجلس بفرستند که برای حل مشکلات آنان تلاش کنند و یاران اعتدال وارد مجلس شوند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.