ساری؛

گرامیداشت بانوی آب و آینه

طرح ملی سوگواره یاس نبوی به مناسبت شهادت بانو فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عصر امروز در ساری گفت: این طرح ملی در 3 هزار و 400 امامزاده و بقعه کشور 23 اسفند به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

حجت الاسلام شرفخانی به اجرای 3 برنامه شاخص این سوگواره ملی اشاره کرد و افزود: این برنامه ها، تجمع بزرگ فاطمی در امامزادگان، همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان و برپایی نمایشگاهی با عنوان سبک زندگی حضرت زهرا(س) در هزار و 550 امامزاده و بقعه را شامل می شود.

وی برگزاری مسابقه ملی با عنوان سبک زندگی حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد و گفت: علاقه مندان با دریافت این کتاب و یا با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی و هنری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دریافت رایگان این نرم افزارمی توانند در این مسابقه ملی شرکت کنند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) از مهمترین اهداف طرح ملی سوگواره یاس نبوی است.

حجت الاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز طرح ملی سوگواره یاس نبوی را از برنامه های نظام مند کردن مراسم سوگواری اهل بیت بیان کرد و گفت: این طرح در بیش از 100 بقعه مازندران برگزار می شود.

انتهای ییام/

برچسب ها: ساری ، بانو ، شرفخانی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار