تمجید سرمربی لخویا از ذوب آهن

سرمربی لخویا پس از شکست خانگی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حریف ایرانی خود را تیمی منظم و سازمان یافته توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در اولین بازی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ذوب آهن در خانه لخویا قطر به میدان رفت و موفق شد این تیم را با تک گل رجب زاده شکست دهد.

جمال بلماضی سرمربی لخویا پس ازاین  شکست در کنفرانس خبری به تمجید از ذوب آهن و بخصوص مظاهری سنگربان این تیم پرداخت و گفت : با هدف کسب پیروزی  در این مسابقه جنگیدیم، اما متاسفانه نتوانستیم و بنابراین به تیم ذوب‌آهن تبریک می گویم.

وی افزود: ما در این بازی در مقابل دروازه کارایی و قدرت تهاجمی لازم را نداشتیم، 6 فرصت‌ گلزنی به دست آوردیم، اما در هیچ یک موفق عمل نکردیم، به طور خاص برای این که حریف دروازه بان بسیار خوبی داشت و ما با تیمی سازمان  یافته و منظم به لحاظ تاکتیکی مواجه بودیم که فضای زیادی  برای حمله به ما ندادند، من فکر می کنم حریف از نظر دفاعی بسیار خوب بازی کرد  و به ضد حملات متکی بود و از فرصت نصفه و نیمه ای که به دست آورد گل زد و پیروز شد.

سرمربی تیم لخویا بار دیگر با اشاره به نظم و سازمان تیم ذوب آهن گفت  من دنبال بهانه جویی نیستم اما ما با تیم  سازمان یافته ای روبرو بودیم.

بلماضی افزود: ما در این بازی سرعت و قدرت لازم را نداشتیم  و شاید بازی مقابل الجیش در لیگ قطر بر کار بازیکنان تاثیر گذاشته بود، بخصوص آن که سطح بازی های لیگ قهرمانان بالا است و نیازمند تلاش فیزیکی بالایی است.

سرمربی لخویا در مورد دیدار برگشت در ایران نیز گفت آن مسابقه سه روز بعد از دیدار مقابل الریان خواهد بود و این کار را سخت تر خواهد کرد.

بلماضی در پایان گفت  لخویا سال گذشته هم در اولین بازی شکست خورد اما در نهایت توانست  صدرنشین گروه خود شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.