قزوین؛

انتخاب کوهین برای ساخت شهرک صنعتی دولتی

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با بررسی های صورت گرفته شهرک صنعتی کوهین واقع در اراضی جنوبی این بخش به عنوان یک شهرک صنعتی دولتی مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛اسماعیلی با اشاره به 90 هکتار از اراضی این شهرک صنعتی، خاطرنشان کرد: برای تصویب طرح موارد متعددی از جمله وزش باد، گسل های زلزله و نیز بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مورد توجه جدی گروه کارشناسان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی کوهین برای انجام مراحل قانونی و دریافت نظر کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به مدیریت امور اراضی استان قزوین ارسال شده است.


مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین از انتخاب روستای پاپلی وسطی برای ساخت شهرک صنعتی خصوصی خبر داد.

وی  افزود: شهرک صنعتی روستای پاپلی وسطی از توایع شهرستان بویین زهرا نیز با 99 هکتار وسعت به تصویب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی رسیده و برای انجام مراحل اداری به شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین ارسال شده است.

اسماعیلی گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر جذب و به کارگیری از ظرفیت های بخش خصوصی در جامعه، این شهرک به عنوان شهرک صنعتی خصوصی تعیین گردید.

به گفته محسن اسماعیلی ؛ احداث این دو مجموعه شهرک صنعتی برای جلوگیری از تجاورز بخش صنعت به اراضی کشاورزی و زراعی است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.