بندرعباس؛

آغاز ثبت نام در مراکز دولتی فنی و حرفه ای از ۱۵ اسفند

ثبت نام در رشته های مختلف هنری مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان از ۱۵ اسفند آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان گفت: رشته های گوهر تراش و صدف ساز ،سفال و سرامیک ،صنایع چوب و چرم و هنرهای نمایشی از کارگاههای جدید آموزشی مرکز خواهران بندرعباس آماده پذیرش کارآموز است.


سلطانی نژاد افزود: نقاشی روی شیشه (ویترای ) ، سوخت نگاری چوب و نی ، سازنده گل های کریستالی ،سازنده زیورآلات چوبی ، سازنده و طراح وسایل تزیینی با استفاده از وسایل دور ریختنی و ظروف یکبار مصرف نیز از کارگاه های مرکز خواهران میناب است که بصورت رایگان کارآموز می پذیرد.

وی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ۱۳ مرکز آموزشی ثابت و بیش از ۱۶۲ کارگاه در خوشه های صنعت ، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و هنر دارد .

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان افزود: این آموزشها در مراکز زندان ،پادگان ،سکونت گاههای غیر رسمی ،جوار صنایع ، جوار دانشگاه و روستاها اجرا می شود.

سلطانی نژاد گفت: ایجاد مراکز ثابت فنی و حرفه ای در سیریک ،ابوموسی ،بشاگرد از برنامه های توسعه ای این اداره کل است و توسعه کارگاه های مرکز جاسک به رشته های صنعت ،نفت و گاز نیز مطابق با برنامه های توسعه های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

متقاضیان با مراجعه به پورتال جامع آموزش فنی و حرفه ای می توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.