معزی:

استحکام جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های شیطانی به دلیل ماهیت مردمسالاری دینی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: «موسم انتخابات فرا رسیده است. مردم شریف ایران هفتم اسفند ماه امسال برای انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت. برای مردم ما، انتخابات تجربه دیرآشنایی است. ملت بزرگ ایران از سپیده‌دمان پیروزی انقلاب، با حضور در همه پرسی جمهوری اسلامی ایران، رأی دادن را تجربه کرد.

جمهوری اسلامی نهالی بود که در فروردین 58 در بستر آرزوی مردم ایران غرس شد و از آن هنگام تاکنون در موسم انتخابات گوناگون آبیاری می‌شود و به شجره طیبه تنومندی تبدیل شده است که از ناملایمات سیاسی و اقتصادی داخل و خارج کشور گزند و آسیبی نمی‌بیند.

مصونیت انقلاب اسلامی ایران در برابر تلاش‌های منافقانه و فتنه‌جویانه داخلی و همچنین استحکام آن در برابر توطئه‌های شیطانی دشمنان سلطه جوی خارجی، به دلیل ماهیت مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

مردم سالاری دینی یعنی؛ انتخابات آگاهانه آموزه‌های اسلام به عنوان برنامه زندگی و آیین مدیریت آن که از یک سو ریشه در آراء مردم دارد و از این رو مردمی و جمهوری است ، و از سوی دیگر مبتنی بر آموزه‌های فردی و اجتماعی اسلام است و بدین رو اسلامی است . در نظام مردم سالاری دینی، مردم به خواست و ارادة خویش، اسلام را به عنوان برنامه زندگی برمی‌گزینند. و هدایت و مدیریت آن را به دست ولی فقیه می سپارند .

تقارن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، نماد معناداری از ماهیت جمهوری اسلامی ایران است. انتخابات مجلس شورای اسلامی سمبلی از حضور فعال و نقش تاثیر گذار ملت ایران در تعریف برنامه زندگی و تعیین سرنوشت خویش است . و انتخابات مجلس خبرگان رهبری مظهر هدایت ، حیات فردی و اجتماعی مردم به سوی سعادت و رستگاری است. دو عنصر حرکت و جهت، به تعبیر دیگر حضور مردمی و هدایت رهبری، رمز پیروزی شتابان انقلاب اسلامی ایران است. مردم شریف و بپاخاستة ایران با رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) با کمترین آسیب و در کوتاهترین زمان انقلاب شگرفی را رقم زدند که نتیجه به هم آمیختن این دو عنصر بود و همچنین هدایت و راهبری بیش از ربع قرن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلّه العالی) است که کشور و ملت و را در سخت ترین شرایط زمان مدیریت و رهبری نموده اند.

آری هم اکنون هنگامه آن است که ملت آگاه و بصیر ایران با تجربه بدست آمده  از حضور بیش از 35 انتخابات، بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و رهبری را به تصویر کشد و در روز هفتم اسفند ، از هر نژاد و زبان و مرام و باوری ، در پای صندوقهای رأی حاضر شوند و به فراخوان رهبری پاسخی فراخور و شایسته دهند.

مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استانها، کارکنان و کارمندان، مدیران و مسئولان و خانواده‌های وابسته در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمانهای جوانان و داوطلبان همراه با ملت سرافراز ایران اسلامی با توکل به خدای بزرگ و امید به آینده‌ای روشن، آرای خود را به نمایندگان اصلح، به صندوقهای رأی خواهند ریخت و در7  اسفند حماسه دیگری را خواهند آفرید.»

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.