تجلی حضور/14

از گفتگوی دوستانه رهبری با حیاتی تا رقابت خبرنگاران برای ثبت لحظات ناب

حاشیه‌های حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق رای مجالس خبرگان و شورای اسلامی را در گزارش زیر بخوانید.

از گفتگوی دوستانه رهبری با حیاتی تا رقابت خبرنگاران برای ثبت لحظات ناب
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در حسینه امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب در لحظات اولیه آغاز رسمی کار اخذ رای با حضور پای صندوق سیار 110 رای خود را به صندوق انداختند.

خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) لحظه پرشور اخذ رای از مقام معظم رهبری را ثبت کردند.

ساعتی قبل از حضور رهبر انقلاب پای صندوق شماره 110 حسینیه امام خمینی (ره) رقابت خبرنگاران داخلی و خارجی برای قرار گرفتن در موقعیت مناسب و تهیه بهترین تصاویر ادامه داشت. برخی خبرنگاران و عکاسان بر روی صندلی‌های انتهای محل استقرار خبرنگاران قرار گرفتند تا به دور از شلوغی صف‌های ابتدایی محل استقرار تصاویر خود را تهیه کنند.

پیش از آغاز مراسم محمدرضا حیاتی گوینده نام آشنای خبر سیما پشت تریبون قرار گرفت تا مقدمات آغاز مراسم فراهم شود. تعدادی از اعضای هیأت اجرایی انتخابات استان تهران به همراه استاندار و جمع دیگری از مسئولان برگزاری انتخابات پشت میزهای محل اخذ رای ایستادند و همه چیز برای آغاز انتخابات فراهم بود.

لحظاتی بسیار کوتاه از ساعت هشت گذشته بودکه جنب و جوش ها به اوج خود رسید و با حضور رهبر معظم انقلاب صدای شاترهای عکاسان بدون انقطاع به گوش می‌رسید.

 پس از شرکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات محمدرضا حیاتی مجری سیما از مقام معظم رهبری پرسید پیامتان برای ملت ایران چیست؟

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پس از گفتگو با رسانه‌ها و خیر مقدم به اصحاب رسانه فرمودند: هر کس که جمهوری اسلامی ایران و کشور را دوست دارد در انتخابات شرکت کند.

ایشان با اشاره به اهمیت انتخابات به عنوان یک پدیده مهم افزودند: شرکت در انتخابات باعث شکست دشمن خواهد شد.

پس از سخنرانی رهبری معظم انقلاب محمدرضا حیاتی مجری سیما از رهبر معظم انقلاب تشکر کردند.

براساس این گزارش در زمان شرکت مقام معظم انقلاب آیت‌الله گلپایگانی ایشان را همراهی می‌کردند.

رهبر معظم انقلاب پس از پایان فرایند اخذ رای زمان کوتاهی را به صحبت‌های دوستانه با خبرنگاران اختصاص دادند و سپس حسینیه را ترک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار