تجلی حضور/9

ظریف: انتخابات بود که به ما اجازه داد با قدرت در مذاکرات هسته‌ای حضور یابیم

وزیر امور خارجه گفت: همین انتخابات بود که به ما اجازه داد با قدرت در مذاکرات هسته‌ای حضور یابیم.

به گزارش خبرنگار  گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور که برای رای دادن در حسینیه ارشاد حاضر شده بود با حضور در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مردم ما به خوبی نشان داده اند که همواره علی رغم همه مشکلات و فشارها با جمهوری اسلامی ایران  متحد بوده و پشتوانه این نظام هستند.

وی ادامه داد: همین انتخابات بود که به ما اجازه داد در مذاکرات هسته ای با قدرت حضور یابیم و به تحریم ها پایان دهیم.

وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: امروز هم مردم با شرکت پرشور در انتخابات یک بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که از نظام حمایت می کنند و این بزرگترین برگ اقتدار ما خواهد بود.

ظریف با بیان اینکه 7 اسفند یک برگ زرین دیگر در تاریخ ایران و جهان رقم خواهد زد، افزود: هر چه حضور مردم گسترده تر باشد دنیا اقتدار این کشور را بیشتر حس می کنند و متوجه می شود که باید با این مردم با زبان تکریم صحبت کند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری می تواند مجلس خوبی را ایجاد کند.

ظریف در پاسخ به سوال خبرنگار یک رسانه غیر ایرانی که از پیام وی خطاب به ملت ایران پرسید، گفت: من پیام خود به ملت ایران را از طریق رسانه های داخلی گفته ام اما پیامم به جهان این است که مردم ایران با شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و انتخاب هوشمندانه، اقتدار جمهوری اسلامی و حمایت خود از نظام و دولت منتخب خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/



برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.