تجلی حضور/20

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: امروز شبیه شب قدر است

رئیس مجمع تشخیص نظام گفت: امروز هم شبیه شب قدر است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: امروز شبیه شب قدر استبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام  با حضور در حسینیه جماران برای شرکتدر انتخابات اظهار داشت: مردم تجربیات  بسیاری از گذشته دارند و امروز هم شبیه شب قدر است، یعنی رأیی که می دهیم در سرنوشت و آینده کشور یکی در هشت سال و دیگری در چهار سال تاثیر دارد.

رئیس مجمع تشخیص نظام گفت: ممکن است یک رای تاثیری نداشته باشد اما مجموعه و مقایسه‌ها کارساز است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: سرنوشت ها در کشورهای دموکراتیک از طریق رای گیری مشخص می شود، پس اینکه مردم رای ندهد چه ثمره ای دارد جز آنکه تکلیف و حقشان را ادا نکنند؟ حق به خاطر اینکه در سرنوشتمان تاثیر بگذاریم و تکلیف به خاطر اینکه عزت کشورمان را بالا می بریم.

رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: آمار شرکت کنندگان در انتخابات سطح آگاهی مردم و توجه مردم را نشان می دهد و این اعتبار کشور است.

وی افزود: کسانی که کارهای رای گیری از ثبت نام تا شمارش آرا بر عهده دارند باید بدانند این کار ساده ای نیست و بدترین گناه در اخلاقیات انسانی این است که انسان در امانت خیانت کند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: اگر طرف یک نفر باشد حق یک نفر را ضایع کردیم اما اگر طرف مقابلمان 70 میلیون نفر باشند به اندازه 70 میلیون نفر گناه کردیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: شهادت دروغ و خیانت در امانت جزو گناهان بزرگ اجتماعی هستند  که کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: امیدواریم ملت ما نشان دهند که نهایت امانت داری را دارند  تا اجازه سوء ظن به نظام انتخاباتی وارد نشود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: خبرنگاران هم در انعکاس اخبار دقت و امانت داری کنند، راستگویی نشانه بزرگی مردم ماست و دروغ گویی نشان از فساد اخلاقی است.

انتهای  پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.