اصفهان؛

در انتخابات شرکت کنید و آینده را به نیکی رقم بزنید

شهردار اصفهان گفت: مردم ایران با حضور پر رنگ خود اعتقاد، ایمان و وفاداری خود را همچون همیشه به اثبات می رساند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه انداختن آرای خود در صندوق رأی مستقر در حوزه انتخابیه پل خواجو، حضور مردم اصفهان در ساعات نخستین رأی‌گیری را بسیار پرشور ارزیابی و اظهار کرد: مردم اصفهان همچون همیشه پرشور و با نشاط در نخستین ساعات پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و ارزیابی کلی مدیران شهری از همه شعب ثابت و سیار رأی تاکنون مثبت بوده است.
وی حضور رأی اولی‌ها در ساعات نخستین رأی‌گیری را بسیار قابل توجه دانست و افزود: این برای نخستین بار است که دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یک زمان انجام می‌شود و آحاد مردم ایران باید با حضور پر رنگ خود در این دو انتخابات، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند و اعتقاد، ایمان و وفاداری خود را همچون همیشه به اثبات برسانند.
شهردار اصفهان خطاب به کسانی که هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارند، گفت: انتخاب حق انسان است و حقی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است. شرکت در این دو انتخابات مهم مسؤولیت سنگینی است که امروز بر دوش تک تک ایرانیان قرار دارد و عدم حضور افراد هیچ توجیهی برای رفع مسؤولیت از آن‌ها نیست.
جمالی‌نژاد اضافه کرد: همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری، ایران و اصفهان علاقه دارند، باید در این انتخابات حضور جدی داشته باشند. اصفهان طیف رنگارنگی از همه ادیان است. در انتخابات شرکت کنید و آینده را به نیکی رقم بزنید. 



انتهای پیام/ ا





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.