منتخب مردم گچساران وباشت:

مردم به حرمت ایام فاطمیه جشن نگیرند

نماینده منتخب مردم گچساران وباشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مردم خواست به حرمت ایام فاطمیه از برنامه های جشن وشادی برگزار نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،غلامرضا تاجگردون در بخشی  این بیانیه  اورده است : مردم شریف گچساران و باشت ، حضور سبزتان در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ دیارمان رقم زد.
بی شک حضور پررنگ شما مردمان دیارم دل امام و رهبری را شاد کرد و لبیک شما به ندای رهبرتان روح امام راحل و شهدا را نیز خشنود کرد.
این بیانیه می افزاید: اینک رفاقت ها آغاز گشته و رقابت ها به پایان رسیده است بر خود لازم می دانم از تمامی دلبستگان و مسئولین اجرایی که با تلاش خود فضای صمیمی و به دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند از دست اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی و رسانه های شهرستان نیز تقدیر و تشکر می کنم.
اینجانب غلامرضا تاجگردون به عنوان فرزند کوچک شما ضمن تشکر از عموم مردم خوب و فهیم درخواست می نمایم به جهت رعایت شئونات اسلامی و احترام به دهه فاطمیه ضمن تسلیت و تعزیت این سوگ جانسوز از هر گونه جشن و شادی خودداری نمایید.
انشاالله پس از دهه فاطمیه به حضور گرمتان خواهم رسید.
براساس آمار غیررسمی، تاجگردون از حدود 90هزار رای حوزه گچساران وباشت ،حدود 66هزار رای کسب کرده است.
انتهای پیام /
برچسب ها: مردم ، حرمت ، ایام فاطمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.