رادیو قرآن از ایده‌های شما برای «نوجوان امروز» برنامه می‌سازد

شبكه راديويی قرآن به منظور طراحی و توليد برنامه‌های قرآني ويژه نوجوانان، از عموم مخاطبان دعوت می‌كند ايده‌ها و اولويت‌های اصلي برای نوجوان امروز را به اين شبكه راديويی بفرستند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کاربردی و نیازسنجی به منظور ارتقاء سطح برنامه سازی در حوزه نوجوانان با حضور محمدحسین محمدزاده مدیر شبكه رادیویی قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، اعضای شورای طرح و برنامه رادیو قرآن و نیز تعدادی از نوجوانان و جوانان فعال در عرصه های فرهنگی و قرآنی برگزار شد.
در این جلسه كه موضوعات در اولویت و قابل بحث در رسانه و نیز قالب های جذاب برای برنامه سازی در رادیو قرآن مورد بررسی قرار گرفت، مقرر شد ایده ها، نظرات و اولویت های اصلی برای نوجوان امروزی از طریق اعلام فراخوان، دریافت و در اختیار برنامه سازان این شبكه رادیویی قرار گیرد.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا نظام موضوعی از اولویت های نوجوانان استخراج و سپس درباره قالب های موجود به منظور برنامه سازی در رادیو، برای جذب حداكثری نوجوانان، اقدامات لازم صورت پذیرد.
در این جلسه سه نفر از نوجوانان و جوانان فعال در عرصه های فرهنگی و قرآنی نیز نظرات خود را درباره نوجوانان و نیازهای آنان مطرح كردند.
طراحی و تولید برنامه های كوتاه به عنوان یك مدل و نیز برنامه گفتگوی آزاد به عنوان مدل دیگری از قالب برنامه سازی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عموم علاقه مندان و به ویژه نوجوانان می توانند ایده ها و اولویت های اصلی برای نوجوان امروز را از طریق سامانه پیامك 30000114 و یا از طریق ایمیل radioquran@irib.ir به رادیو قرآن بفرستند. این طرح ها به نام خود شخص طراح در رادیو قرآن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار