قزوین؛

برپایی بیش از 2 هزار پایگاه جشن نیکوکاری در قزوین

مدبرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین گفت: به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری، 2 هزار و 184 پایگاه کمک‌های مردمی در استان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛هدایت‌الله صفری افزود: از این تعداد یک هزار و 183 پایگاه در مدارس مستقرمی شود.

به گفته صفری، 150 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان استان قزوین توزیع شده است تا دانش‌آموزان کمک‌های نقدی خود را داخل این پاکت‌ها گذاشته و به پایگاه‌های کمک‌های مردمی استان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: این جشن سیزدهم اسفندماه در میادین و مراکز شهر قزوین و چهاردهم اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه شهرستان‌ها و مکان‌های مختلف استان قزوین برپا می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه 22 پایگاه سیار کمک‌های مردمی نیز در استان قزوین دایر می‌شود، افزود: در پایگاه‌های کمک‌های مردمی ثابت و سیار خیران می‌توانند در طرح‌های ایتام، محسنیه، رضوان، کوثر و شفا نیز ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان قزوین در جشن عاطفه‌ها  از دادن هدایایی مانند پوشاک کهنه خودداری کنند، خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیران تا جایی که امکان دارد در این جشن هدایای نقدی اهدا کنند تا بتوانیم نیازهای ضروری نیازمندان را بیشتر برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: خیران و نیکوکاران قزوینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 63273000 واریز کنند.

امسال این جشن با عنوان «بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری» از دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار