حاتمی: با قضاوت ناعادلانه داوران برخورد می‌کنیم

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران گفت: عملکرد همه داوران بر اساس گزارش ناظران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و با داورانی که قضاوت نا عادلانه داشته باشند برخورد خواهد شد.

امیدوار حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اتفاقات رخ داده در دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان که منجر به اعتراض سرمربی ثامنی‌ها به قضاوت داور دیدار شد، گفت: من در سالن مسابقه حضور داشتم و شاهد تمام اتفاقاتی که رخ داد بودم.
وی ادامه داد: باید بگویم که داوری هر دو داور این مسابقه در سطح ضعیفی انجام شد و قطعا با بررسی فیلم مسابقه و عملکرد دقیق قاضیان این دیدار با آن‌ها برخورد خواهد شد.
حاتمی ادامه داد: پیش از این هم زمانی که داوران مسابقه مرتکب اشتباه یا قضاوت ناعادلانه می‌شدند، کمیته داوران با آن‌ها برخورد کرده و گاها با جریمه‌هایی هم مواجه می‌شدند. هرچند جریمه هایی که برای داوران در نظر گرفته می‌شود به دلیل حفظ حرمت قضاوت آن‌ها به صورت رسانه‌ای اعلام نمی‌شود.
رییس کمیته داوران درباره عملکرد داوران در طول این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: بدون شک نمی توان به خاطر چند قضاوت بد همه داوری‌ها را زیر سوال برد. اما شک نداشته باشید که عملکرد همه تیم‌های داوری و نحوه قضاوت آن‌ها زیر ره بین کمیته داوران قرار خواهد داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار