پرده‌ برداری پلیس فارس از پول‌شویی میلیاردی

فرمانده انتظامی فارس از کشف پرونده پول‌شویی به ارزش 120 میلیارد ریالی و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام حمل و نگهداری دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این استان در مهرماه سال جاری رسیدگی به یک پرونده پول‌شویی را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهمان این پرونده را اخذ و با رصد اقدامات مالی انجام‌شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آن‌ها ساکن فارس و مابقی در استان‌های شرقی کشور زندگی می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی از آن‌ها دارای سابقه کیفری در زمینه خریدوفروش و قاچاق مواد مخدر هستند.
 
گودرزی اظهار کرد: در این راستا متهم اصلی این پرونده که به اتهام حمل، نگهداری و خریدوفروش دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان فارس بود با رصدهای اطلاعاتی به همراه یکی از اشرار سابقه‌دار منطقه شرق کشور در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.
 
وی گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال پول‌شویی از طریق معامله مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار