سمنان؛

نتایج قطعی آراء در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان

منتخبان چهار حوزه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، گرمسار و آرادان، شاهرود و میامی و دامغان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،استاندار سمنان از شمارش قطعی آراء در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان خبر داد و گفت: منتخبان چهار حوزه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، گرمسار و آرادان، شاهرود و میامی و دامغان با حداکثر آراء به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
محمدرضا خباز گفت: در حوزه انتخابیه دامغان، ابوالفضل حسن بیگی از مجموع 49 هزار و 402 رأی مأخوذه صحیح، 17 هزار و 244 رأی کسب و حائز اکثریت آراء شد و به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.
وی خاطرنشان کرد: عبدالرحمان رستمیان با کسب 8 هزار و 479 رأی نیز از حوزه انتخابیه دامغان نفر دوم شد و از راه‌یابی مجدد به بهارستان بازماند.
استاندار سمنان میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابیه دامغان را بالغ‌بر 75 درصد عنوان کرد.
خباز با اذعان به اینکه در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه احمد همتی حائز بیشترین آراء شد گفت: بر اساس آمارها از این حوزه انتخابیه احمد همتی با کسب 31 هزار و 771 رأی و با 37 درصد آراء به بهارستان راه یافت.
وی به میزان مشارکت در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نیز اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردم در این حوزه بیش از 56 درصد بوده است.
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان گفت: از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی سید حسن حسینی با مجموع 49 هزار 970 رأی و با کسب 41 درصد آراء به خانه ملت راه یافت.
استاندار سمنان افزود: مردم حوزه انتخابیه شاهرود و میامی در انتخابات هفتم اسفند بیش از 69 درصد مشارکت داشتند.
خبازبه منتخب حوزه گرمسار و آرادان نیز اشاره کرد و گفت: غلامرضا کاتب با کسب بالغ‌بر 23 هزار و 668 و بیش 52 درصد آراء برای بار دوم راهی بهارستان شد.
وی با اشاره به میزان مشارکت مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان گفت: حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در انتخابات هفتم اسفند بیش از 74 درصد مشارکت داشتند.
استاندار سمنان با اشاره به حضور حداکثری و گستره مردم استان سمنان گفت: مردم این استان در 4 حوزه انتخابیه مشارکت بیش از 66 درصدی داشتند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.