اهواز؛

جنگلبان ایذه ای زیر تیغ جراحی

يکي از جنگلبانان شهرستان ايذه بر اثر حمله افراد سودجو مجروح و در اهواز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئيس اداره منابع طبيعي ايذه گفت: اين فرد از نيروهاي مورد حمايت پيمانکار اداره منابع طبيعی اين شهرستان بود که در حين انجام ماموريت بر اثر حمله برخی افراد مجروح شد.

 جهانگير جهانگيري با بيان اينکه اين فرد به‌ علت  مجروحيت شديد از ناحيه دست و سر به مراکز درمانی اهواز منتقل شد افزود: وي بر اثر ضربه وارده بر جمجمه و ترک‌خوردگي آن مورد عمل جراحي قرار گرفت.

وي اضافه کرد: جنگلبان اين اداره بهنگام  انجام ماموريت در يکي از کوه‌هاي اطراف مورد حمله برخي از افراد بومي که در حال قطع کردن درختان بودند قرار گرفت و به اين مشکلات دچار شد.

رئيس اداره منابع طبيعي ايذه با بيان اينکه حال عمومي اين فرد در حال حاضر و پس از انجام عمل جراحي رضايت‌بخش است، تصريح کرد: وي پس از عمل جراحي به بخش منتقل شد و خطر از وي رفع شده است.

وي با تاکيد بر اينکه با افراد ضارب برخورد قاطع و قانوني خواهد شد، تصريح کرد: پس از اين واقعه مراتب به مسئولان قضايي و دادستانی شهرستان گزارش داده شد و با کساني که اقدام به اين کار کرده‌اند به‌صورت قاطع و با جديت برخورد خواهد شد.

شهرستان ايذه يکی از منابع جنگلی در استان خوزستان به‌حساب مي آيد و با قرار گرفتن در ميان کوه‌هاي سر به فلک کشيده زاگرس يکي از مناطق مهم در داشتن درختان بلوط به‌حساب مي‌آيد.
سالانه چند صد اصله درخت براي تبديل شدن به زغال در اين منطقه از بين می رود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
خداشفایش بده
آخرین اخبار