کرباسچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

طرفداران دولت در مجلس آینده اکثریت هستند

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: طرفداران دولت در مجلس آینده اکثریت هستند.

غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص گرایش سیاسی مجلس آینده اظهار داشت: حدود 80 درصد مجلس فعلی تغییر پیدا کرده و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نهم در مجلس آتی حضور ندارند.

وی در ادامه افزود: نیروهایی که به مجلس دهم اضافه خواهند شد با برنامه‌ها و طرح‌های دولت برخلاف نمایندگان این دوره موافق هستند.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجلس دهم با دولت همراهی خواهد داشت؟، گفت: دولت با مجلس دهم مشکلات کمتری خواهد داشت و همراهی میان دولت و مجلس ایجاد خواهد شد.

کرباسچی با اشاره به اینکه همراهی دولت و مجلس پس از توافقات بین‌المللی مفید است، تاکید کرد: طرفداران دولت در مجلس آینده اکثریت هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تصمیمات اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان در مجلس آینده موثر‌تر خواهد بود؟ بیان کرد: بستگی به تعریف اصلاح‌طلبی و اصولگرایی دارد، اما در تصمیمات و موضوعات مختلف تفاوت دارد.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش سیاسی، اقتصادی و توسعه‌ای اصلاح‌طلبان اکثریت قابل توجهی که با تدبیر در جهت توسعه حرکت کند، دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.