ارومیه؛

کمک دیوان محاسبات کشور برای احیای دریاچه ارومیه

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: مشکل دریاچه ارومیه یک مشکل ملی است و دیوان محاسبات کشور برای احیای این دریاچه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امین حسین رحیمی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی ، با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، گفت: مردم همیشه و در همه حال در زمانهای حساس با حضور پرشور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی حمایت های خود را از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی نشان داده اند و امروز از مسولان نظام اسلامی توقع و انتظار انجام کارصادقانه بری توسعه کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در بسیاری از بخش ها از جمله دفاعی ، هسته ای ، بهداشت و درمان کارآمدی بسیار بالایی دارد اضافه کرد: با وجود تلاشهای بسیار زیاد متاسفانه در بخش های اقصادی ، اشتغال و تورم دچار مشکلاتی هستیم که باید تلاش شود کارآمدی کشور در این بخش ها نیز ارتقا یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل دریاچه ارومیه اشاره نمود و گفت: مشکل دریاچه ارومیه یک مشکل ملی است و دیوان محاسبات کشور برای احیای این دریاچه کمک می کند.

وی در ادامه به تشریح بوجه سال 95 اشاره نمود و افزود: بودجه سال 95 کشور 953 هزار میلیارد تومان تنظیم شده است که این مبلغ نسبت به بودجه سال 94 به میزان 14/7 درصد بیشتر است .

وی در پایان در خصوص نحوه و روند تعاملات دیوان محسابات کشور با دستگاه های اجرایی توضیحاتی ارائه نمود


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.